تیم فوتبال نساجی برای برگزاری مسابقه عصر امروز به اهواز اعزام نشد
نوشته شده توسط : swot

' رضا نیكزاد' روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : فدراسیون فوتبال به دلیل همزمانی دیدار فولاد خوزستان و صبای قم در اهواز ، زمان دیدار تیم نساجی با استقلال صنعتی را از روز پنجشنبه به جمعه تغییر داد .

وی بیان داشت : باشگاه نساجی پیش از این برای روز سه شنبه بلیط های مورد نیاز خود را برای پرواز به اهواز تهیه كرده بود اما پس از تغییر زمان بازی و به رغم تلاش فراوان موفق به تهیه بلیط جدید نشدیم .

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران افزود : پس از ناامیدی از تهیه بلیط از فرودگاه ، اقدام به اجاره یك هواپیمای اختصاصی از وزارت نفت كردیم اما باز هم به دلیل مشكلات ناشی از ترافیك هوایی فرودگاه اهواز ، نتوانستیم این پرواز را انجام دهیم و به قائمشهر بازگشتیم .

نیكزاد ادامه داد : مدارك تمام بلیط ها و مذاكرات خود برای تهیه هواپیمای اختصاصی را به فدراسیون اعلام می كنیم تا مشمول جریمه احتمالی ناشی از اعزام نشدن تیم به اهواز نشویم .

تیم فوتبال نساجی قائمشهر كه قرار بود عصر امروز در اهواز به مصاف استقلال صنعتی این شهر برود با 22 امتیاز از 17 مسابقه در رده دهم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال كشور قرار دارد .ك/3

7331/402/506





:: برچسب‌ها: کلیسا , خانه , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: